Minioną niedzielę, Plac Miejski w Wyszkowie stał się miejscem rodzinnego pikniku. Był to event, na którym zaprezentowali się artyści takich jak Akcent z Zenonem Martyniukiem na czele i zespół Bayer Full. Celem tej imprezy, powszechnie reklamowanej przez Jacka Kurskiego, był sojusz z kampanią wyborczą PiS do Parlamentu Europejskiego.

Kurski nie tylko reklamował wydarzenie, ale również zamieścił filmik Zenona Martyniuka na swoich profilach w mediach społecznościowych, na którym artysta zachęca do przybycia na piknik. Wszechobecna promocja była jednak odwrotnie proporcjonalna do chęci Martyniuka do rozmowy na temat wydarzenia – kiedy dziennikarze z Wirtualnej Polski próbowali skontaktować się z muzykiem, ten natychmiast kończył rozmowę na dźwięk nazwiska byłego prezesa TVP. Piknik, będący jednocześnie promocją Jacka Kurskiego, okazał się kontrowersyjnym momentem dla wykonawców… ale pieniądze za występ zostały przyjęte bez wahania.

Wyszkowski piknik nie cieszył się szeroką promocją ze strony miasta lub lokalnych organizacji. Wiadomości na temat imprezy można było odnaleźć tylko na stronach „Spotted” oraz na profilach społecznościowych Jacka Kurskiego i Joanny Bali – kandydatów PiS do Parlamentu Europejskiego. Na plakatach reklamujących wydarzenie drobnym druczkiem zaznaczono, że jest to materiał wyborczy komitetu Prawo i Sprawiedliwość.